Головна | Реєстрація | Вхід | RSSСереда, 18.10.2017, 06:54

КДНВЗ я\с "Ромашка" м.Приморська

Меню сайту
Категорії розділу
Консультації [39]
Наше опитування
Яку групу осінь прикрасила найкраще ?
Всего ответов: 42
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу

Батьківський куточок

Головна » Статті » Консультації

пограйте в колі сім"ї

Ігри в які ми  граємо. Пропонуємо пограти  в колі сім «ї .

 Ігри для розумового розвитку, розвинення мислення, розв'язання проблемних ситуацій

Доріжка (Автор Огородник Т.К.)                           

Програмовий зміст: Навчити дітей орієнтуватися на обмеженій площині, відповідно до словесної вказівки. Закріплювати навички рахунку, змінюючи напрямок. закріплювати порядкову лічбу. Розвивати м'язи ока, увагу, пам'ять і зосередженість. Активізувати словник прислівниками: вправо, вліво, вгору, вниз. Збагачувати словник іменниками, прикметниками, дієсловами відповідно до лексичних тем: квіти гриби, ягоди, дерева, посуд, одяг. Виховувати кмітливість, зацікавленість, вміння вислухати відповідь товариша.

Матеріал: великі демонстраційні картки відповідно до лексичних тем, поділені на клітинки; імпровізаційні картки пересувки: метелик, равлик, бджілка, муха, літак, щіточка.

1. На яку квітку сів метелик.

2. Куди заповз равлик.

3. З якої квітки бджілка збирає мед.

4. На що сіла муха.

5. На яку злітну смугу сів літак.

6. Що будемо чистити щіточкою.

Варіанти гри:

1. Вихователь садить метелика на квітку. Дитина називає квітку. Описує її, розповідає де росте.

2. Вихователь садить метелика на праву (ліву) нижню квітку і полетів метелик - одну (дві) клітинки вгору (вниз), одну (дві) клітинки вліво (вправо).... Сподобалася йому ця квітка і він сів спочивати, та поласувати солодким соком (нектаром). На яку квітку сів метелик?

З яких казок?                    

    Мета. Вчити дітей активно і вільно використовувати знайомі казки. Розвивати вигадку, винахідливість, почуття гумору. Формувати оцінно-контрольні вміння.

    Обладнання. Основні персонажі знайомих дітям народних казок. Картинки, які зображують різні епізоди з них. Короткі (2—3 речення) фрагменти тексту, які розкривають сутність казки або вчинки, котрі характеризують героїв. Музичні записи.

    Хід гри. Дітей розподіляють на дві групи, одні загадують казку, інші відгадують її. Перші, знайшовши заздалегідь захованих персонажів, під музику проходять перед другими. Кожний, хто вгадує, з якої казки персонаж, далі йде разом з ним і дитиною з першої групи. Коли всіх персонажів упізнали, музика замовкає. Діти ще раз називають персонажі й казку, з якої вони прийшли. Діти з першої групи задають будь-які запитання про події казки і пригоди її героїв. Діти з другої групи, які відповіли на всі питання, переходять у першу групу. Кожен з них отримує одну-дві картки. Не показуючи їх іншим, діти складають за картинками казки.

Ким бути?                          

    Мета. На основі знань про зміст і особливості праці дорослих, які виробляють речі та предмети повсякденного користування, навчити оцінювати її результати; виховувати у дітей почуття вдячності тим, хто створює такі необхідні речі; формувати звичку бережливо ставитися до речей.

    Обладнання. Предмети повсякденного використання: одяг, взуття, посуд, предмети туалету, меблі, іграшки і т. д. Сюжетні картинки із зображенням трудової діяльності людей, котрі виробляють ці предмети. Предметні картинки, на яких зображені необхідні інструменти для людей різних професій.

    Хід гри. Діти розходяться по різних кімнатах групового приміщення, щоб вибрати для гри по одному предмету. При цьому кожен думав про те, що він розповість про цей предмет, згадує відповідні вірші або загадки. Тим, хто виконає цю умову, учасники гри дозволяють виставити предмети на столі біля стенду або дошки. Решті допомагають скласти розповідь про вибраний предмет, разом згадуючи вірші, загадки. Коли всі предмети виставлені, діти групують їх за місцем виробництва: меблі — на меблевій фабриці; одяг — в ательє або на швейній фабриці; посуд — на фаянсовому заводі; іграшки — на іграшковій фабриці і т. д. Потім вибирають сюжетні картинки і виставляють їх поряд з відповідною групою предметів. Дитина може взяти той предмет, який їй сподобався лише в тому випадку, якщо розповість, хто і як його зробив. Виграє той, у кого більше предметів.

    Можливо, при першому проведенні гри діти не зможуть розповісти про всі предмети, тоді вам доведеться провести екскурсію за картинками.

 

    Варіант 1. Діти вибирають завод або фабрику для своєї майбутньої роботи і думають, а що ще (відповідно профілю виробництва) вони можуть виготовити, крім тих предметів, які зібрані для гри.

    Варіант 2. Діти підбирають інструменти (предметні картинки), які необхідні для людей тих професій, які зображені на сюжетних картинках.

     Варіант 3. Предмет починає своє оповідання з питання «Що предмет розповість про себе?». Йому можуть допомогти інші предмети, які виготовлені робітниками тих же професій. Наприклад, оповідання починає дитина, яка тримає в руках картинку із зображенням сорочки, а його продовжує той, хто взяв зображення плаття, брюк, спідниці, кофтинки і т. д. Організуйте суперечку предметів про те, хто і як їх виготовив. Приймаючи участь у дискусії, помиляйтесь, заохочуючи дітей сперечатись, наполягати на своєму, впевнюватися в правильності своїх відповідей.

Де я живу                           

    Мета. Вчити дітей вільно використовувати свої знання про рідне місто (село), його своєрідність, історичні пам'ятки, основні сфери виробництва. Формувати бажання якомога більше дізнатися про свою батьківщину, виховувати почуття любові і гордості за неї.

    Обладнання. Художні листівки або малюнки дітей, на яких зображено місто (село), в якому живуть діти; малюнки, на яких зображена продукція провідних підприємств; магнітофонний запис пісні про рідне місто (село).

 

    Хід гри. Звучить пісня. Дітям показують картинки із зображенням тих товарів, які виробляє місцева промисловість. Просять пригадати все, що вони знають про рідне місто. Пропонують їм уявити себе дорослими і вирішити, де б вони хотіли працювати. Просять, розповісти про це так, щоб інші захотіли працювати там; проводиться конкурс оповідань: перемагає той, хто найцікавіше розповість про рідне місто (село), придумає більше варіантів, як йому бути корисним.

Листоноша приніс посилку                       

    Мета. Вчити за зразком та запитаннями вихователя описувати іграшки.

    Обладнання. Різноманітні іграшки: лялька, машини, собачка, кішка, курка тощо.

    Хід гри.

    Варіант 1. «Листоноша» приносить посилку з іграшками. Вихователь пропонує дітям вийняти їх й розкласти на столі. Після того, як діти розглянули їх, вона говорить: «Наші іграшки завжди граються з вами. А сьогодні вони хочуть розповісти про себе. Послухайте, що розповідає моя іграшка: я коричневий ведмедик, прийшов з лісу, щоб гратися з дітьми. Я люблю лазити по драбинці, спускатися з гірки, вмію танцювати, та найбільше мені подобається, коли діти годують мене медом, купають у ванні, розчісують мою кошлату шерсть. А хто з вас знає, як ще можна гратися з ведмедиком?»- Діти доповнюють розповідь. Вихователь повідомляє, що виграє та дитина, яка цікаво розповість про іграшки. Той, хто вдало доповнить розповідь, буде сам розповідати про іншу іграшку.

    Варіант 2. Вихователь показує іграшку, наприклад м'яч, і каже: «Я подивилась на цю іграшку, а вона мені сказала: «Я м'яч, синій, круглий. Але це ще не все. Візьми, Вово, м'яч в руки, прокоти. М'яч сказав: «Я круглий, тому можу котитись». Погладь Женю, потисни його. Що м'яч тобі сказав? Так, він сказав: «Я гладенький, м'який». Таню, вдар м'ячем об підлогу і спіймай його. М'яч сказав: «Я пружний, можу стрибати». Матвійко, візьми м'яч у ліву руку, а кулю (металеву) в праву. М'яч сказав: «Я легший за кулю». От як багато розповів нам один м'яч. А тепер ви будете гратись іграшками і допоможете їм розповісти про себе: розглянете іграшку, погладите її, постукаєте нею тощо. Виграє той, хто допоможе іграшці найбільше розповісти про себе». Діти по черзі називають іграшки, оперують ними і називають їх якості та властивості.

Зоопарк                               

    Мета. Навчити дітей розрізняти й називати диких тварин, їхні звички, їжу, якою вони живляться; виділяти кількість предметів незалежно від їх величини.

    Обладнання. Відомі дітям дикі тварини і птахи. Клітки, будівельний матеріал, каса, квитки, гроші, талони дозволу на ловлю тварин, сітка; картинки з зображеннями їжі тварин (м'ясо, фрукти, овочі, зерно).

    Хід гри. Дітей ділять на дві групи. Одна група бере сітку й талони і вирушає в поле, ліс, джунглі, до водойм для вилову тварин (розмішені в різних місцях кімнати). Друга — створює зоопарк: клітки, касу, вхід — з будівельного матеріалу. Пропонуйте дітям зайнятися підрахунком брусків і побудованих з них кліток, а також спійманих тварин. Зоопарк готовий. Клітки різного розміру розміщені так, щоб між ними можна було переміщати тварин; є майданчик для молодняку. Діти, які повернулися з подорожі, розміщують тварин по клітках, рахують їх, порівнюють кількість тварин різного виду. Клітки вибирають з таким розрахунком, щоб тваринам було зручно.

    Тепер до зоопарку приходять відвідувачі. Працівники зоопарку годують тварин, а мисливці перевіряють, чи правильно підібрано їжу. Відвідувачі зоопарку рахують, скільки в кожній клітці тварин, обговорюють чи зручно їм, порівнюють за зовнішнім виглядом, розмірами.

     Варіант. Запропонуйте дітям вивести дитинчат тварин на майданчик для молодняку. В цей час працівники зоопарку прибирають клітки, розширюють їх, якщо це необхідно і т. д. При поверненні з прогулянки тварин ще раз рахують, намагаються розмістити зручніше, ніж раніше.

Ігри для фізичного розвитку дошкільників, розвинення їхньої уваги, виховання колективізму

 Зайчик сірий умивається                          

    Діти стають кружка. Всередині — "зайчик". Всі промовляють за вихователем:

    Зайчик сірий умивається,

    Мабуть, в гості він збирається.

    Вимив носик, вимив хвостик,

    Вимив вуха, витер сухо!

     Зайчик виконує рухи відповідно до тексту. Потім стрибає на обох ногах — іде в гості до когось з дітей. Та дитина, до якої він прийшов, міняється з ним місцями — стрибає в центр кола. Гра повторюється. Тривалість гри за домовленістю.

Упіймай комара             

    Діти стають кружка на відстані витягнутих рук один від одного. Вихователь у середині кола тримає в руках прутик (1-1,5 м), до якого на картонному шнурку (довжина 1 м) прив'язано картонного "комара". Цим комаром вихователь водить над головами дітей, діти підстрибують, намагаючись зловити комара. Гра повторюється, поки комара не спіймають 6 — 8 дітей.

     Примітка. Ловити треба обома руками, підстрибуючи на обох ногах.

Вовк і кози                         

    Вихователь креслить дві лінії на відстані півметра одна від одної. Це "рів", де причаївся "вовк". Решта дітей — "кози". Кози перестрибують через рів, а вовк намагається їх упіймати. Як спіймає кількох, обирають іншого вовка.

     Примітка. Вовк може пересуватися тільки в межах рову.

Яструб                                  

    Обирають "яструба". Усі, крім яструба, утворюють колону, взявши один одного за пояс або за плечі. Перший запитує яструба:

    - Тобі кого треба?

    - Останнього.

    - То лови його!

     Яструб кидається до останнього гравця, який намагається втекти, біжучи уздовж колони, щоб стати попереду неї. Спійманий стає яструбом, а колишній яструб — першим у колоні.


Категорія: Консультації | Додав: Ромашка (23.01.2012)
Переглядів: 381 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Пошук
Друзі сайту

Copyright MyCorp © 2017
Створити безкоштовний сайт на uCoz