Дитячий садок "Ромашка" - молодша група
Головна | Реєстрація | Вхід | RSSЧетвер, 24.04.2014, 00:19

КДНВЗ я\с "Ромашка" м.Приморська

Меню сайту
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Усього відповідей: 59
Статистика

Онлайн всього: 0
Гостей: 0
Користувачів: 0
Форма входу

молодша група


 

"Мы веселые матрешки, ладушки, ладушки"

Цель:

  • Знакомство с русской народной игрушкой - матрешкой.
  • Учить составлять узор из кругов и листочков.
  • Развивать чувство цвета, композиционные умения.
  • Прививать навыки в сравнении матрешек, нахождение общих и отличительных черт (одна - много, разноцветные).
  • Развивать мелкую моторику пальцев.
  • Учить аккуратному наклеиванию.

Материал для занятия:

  • Большая деревянная матрешка.
  • Готовые формы матрешек из картона с белыми фартуками.
  • Клеевые карандаши, салфетки, клеенки, вырезанные круги и листочки.
  • Гуашь розового цвета, влажные салфетки.


Показываем короб, открываем его и вытаскиваем деревянную матрешку.


  • Матрешка эта с секретом, любит пошутить и повеселиться.
  • Матрешка пришла не одна, а со своими сестричками. "Сестрички, ау, ау! Где вы спрятались? А вот мы их сейчас найдем".

Разломила пополам:
Интересно, что же там?
Там еще одна матрешка,
Улыбается, смеется,
Хоть и жаль ее ломать,
Буду дальше разбирать.

"Ребята, посмотрите - была одна матрешка, а теперь, сколько их стало?"

Дети: "Много"

"А из чего сделаны матрешки?"

Дети: "Из дерева"

"Значит, они какие?"

Дети: "Деревянные"


"Молодцы, конечно деревянные. Посмотрите, какие у матрешек сарафаны - яркие, нарядные, цветные. Ребята, а матрешки пришли не одни, они нам привели своих подружек, только они не деревянные".Достаем из короба бумажные матрешки.

Из чего сделаны эти матрешки?"

Дети: "Из бумаги"

Значит, они какие?"

Дети: "Бумажные"

"Посмотрите, вот они!
Удивительно бледны,
Мастера, скорей за дело,
Украшай матрешек смело,
Составляй любой узор,
Чтобы радовал он взор.

А что нужно сделать, чтобы матрешки стали нарядные, красивые, как их деревянные подружки?"

Дети: "Украсить их фартуки"

Давайте, дети, украсим матрешек. Посмотрите, у нас на столе есть цветные круги и листочки. Выберите круги такого же цвета, какого цвета платочки у ваших матрешек"

Дети  выкладывают на фартуки матрешек круги и листочки, чередуя их. Затем, при помощи клеевого карандаша, украшают фартуки.

"Вот теперь все матрешки стали красивые да нарядные. Весело матрешкам вместе жить. И песенка у них задорная, веселая"

Предлагаем детям спеть и сплясать для матрешек.

Дети поют песню "Мы веселые матрешки, Ладушки, ладушки"



 Сенсорне виховання
  

 
     
      

                  Ігри для розвитку дрібної моторики рук


ЗНАЙДИ СЮРПРИЗ
Мета:  розвиток дрібної моторики рук, координації рухів; навчання терпіння.
Матеріал: фантики (10—15 шт.), дрібні предмети (значки, ґудзики й т. ін.), повітряна кукурудза, горіх.
Хід  гри
Ведучий загортає значок у чотири-п’ять фантиків. Дитина має розгорнути всі фантики, обережно скласти їх і отримати приз. Дитині пропонують два-три «сюрпризи».

ПРИЩІПКИ В КОШИКУ
Мета:  розвиток дрібної моторики трьох основних пальців руки (великого, вказівного й середнього).
Матеріал: кошик із дерев’яними білизняними прищіпками. (Краї кошика не повинні бути занадто товстими. Кошик можна замінити плоскою фігуркою з товстого картону.)
Хід гри
Дитина ставить на стіл кошик із прищіпками. Ведучий бере прищіпку трьома пальцями, чіпляє її на край кошика й пропонує дитині повторити те, що він зробив.
Після того як дитина це засвоїть, їй пропонують причепити всі прищіпки до краю кошика.
Можна ускладнити гру: чіпляти прищіпки на швидкість; чіпляти однією рукою, а відчіплювати іншою.
Багаторазові повторення рухів стискання й розтискання із зусиллям служать відмінним тренуванням кінчиків пальців рук.

РІЗНОКОЛЬОРОВІ ПРИЩІПКИ
Мета:  розвиток дрібної моторики рук; навчання розрізнення кольорів; розвиток уваги.
Матеріал: 2 набори кошиків із дерев’яними прищіпками (12 шт.). Прищіпки пофарбовані в один із чотирьох кольорів (червоний, жовтий, синій, зелений) — загалом 12 прищіпок, по три кожного кольору. Кошик можна замінити чашкою або тарілкою, пластмасовим відром. Головне, щоб прищіпки легко чіплялися до країв.
Хід гри
У ведучого й дитини є по одному кошику з кольоровими прищіпками. Ведучий бере кошик, ставить його на стіл і просить дитину подати йому прищіпку й назвати її колір. Якщо малюк не може назвати колір, то ведучий називає його сам.
Потім ведучий показує, як трьома пальчиками можна причепити прищіпку до краю кошика. Коли дитина засвоїла цю дію й зможе легко чіпляти прищіпки (наприклад, усі прищіпки одного кольору) і називати їхні кольори, їй дають завдання причепити прищіпки в певній послідовності за кольорами або причепити їх у тій самій послідовності, як на кошику у ведучого.
Варто звернути увагу на те, що ведучий має чіпляти прищіпки трьома пальцями, тому що дитина повинна бачити правильні рухи.
Багаторазове повторення рухів розтискання й стискання прищіпок тренує кінчики пальців рук, робить тонізуючий масаж і тиск на точки мускулатури, яка «відповідає» за активізацію центрів мовлення головного мозку.
Спостерігаючи, якою рукою переважно працює дитина, можна визначити провідну руку. Однак бажано, щоб дитина працювала обома руками.

КОЛЬОРОВІ КРАПЛІ
Мета: розвиток дрібної моторики; уточнення рухів пальців рук; розвиток концентрації уваги, координації.
Матеріал: на таці лежить судок для заморозки води в холодильнику. Зверху він розділений трьома перекриттями червоного, синього і жовтого кольорів. Поряд із тацею стоять три пухирці з різнобарвною водою. Вода підфарбована харчовими фарбами жовтого, червоного і синього кольорів (можна використовувати газовану воду). У кожному пухирці — піпетка з ковпачком із товстої гуми, поруч маленька губка.
Хід гри
Ведучий показує, як за допомогою піпетки по краплі перенести воду з різних пухирців до відповідних відсіків судка. Дитина повторює його дії, і поступово відсіки наповнюються водою відповідно до їхніх кольорів. Потім за допомогою цих самих піпеток вода знову переноситься до пухирців.
Дитина не тільки розвиває пальці рук, працюючи з піпеткою, але й тренується в диференціюванні й розподілі кольорів, у порівнянні й розрізненні різних кольорів.

 
МАЛЕНЬКИЙ АПТЕКАР
Мета:  розвиток дрібної моторики, уточнення рухів пальців рук, координації.
Матеріал: на маленькій таці — пінцет, чашка з намистинками та ємність із відсіками для них. Намистинок у чашці міститься рівно стільки, скільки є відсіків у ємності. Кожний відсік має бути пофарбований під кольори відповідних намистин. Спочатку можна використовувати більше намистинок.
Хід гри
Ведучий розповідає про роботу аптекарів, про те, як вони виготовляють різні ліки. Потім показує, як можна за допомогою пінцета перекладати намистини, і пропонує дітям власноруч заповнити відсіки намистинами. Коли ємність виявиться заповненою, намистини за допомогою пінцета перекладають назад.
Гру можна ускладнити, змінюючи розміри намистин і ємності відсіків. Однак варто врахувати, що гра досить складна й потребує від дитини крайньої концентрації уваги та внутрішнього контролю. Якщо в дитини намистина падає на тацю, вона завжди сама зможе виправити помилку.
Гра вимагає великої точності в рухах. За кожну вдалу дію варто заохочувати дитину, хвалити її.           
Організуйте вдома театр і вам не буде сумно.

ТЕАТР НА ОЛІВЦЯХ





Для цього виду театру знадобляться звичайні олівці, що слугуватимуть основою для маніпулювання персонажем.
До однієї  сторони олівця кріпиться сірникова коробочка,на якій зображені герої казок.  Такі іграшки легко три-
мати у руках, водночас  рухати двома героями. Ширмою слугує спинка звичайного дитячого стільчика, розгорнута
книга і навіть плече. Таким театром дитина може бавитися самостійно . А веселіше всією сім"єю.



КОМПЛЕКСЫ  УТРЕННЕЙ  ГИМНАСТИКИ  В  МЛАДШЕЙ  ГРУППЕ.

КОМПЛЕКС УПРАЖНЕНИЙ И ИГР №1

 Комплекс ОРУ «Дружная семья»

 1.  И. п.: ноги слегка расставить, руки за спину; хлопнуть перед лицом 8 раз под слова педагога:

 Папа, мама, брат и я Вместе — дружная семья!

 Отвести руки за спину. Повторить 3 раза.

2. Все вместе наклоняемся, Физкультурой занимаемся!

  И. п.: ноги врозь, руки на пояс. Наклон вперед, ладони на коле ни, смотреть вперед. Вернуться в и. п. Повторить 5 раз.

 3. Папа большой, А я — маленький. Пусть я маленький, Зато — удаленький.

 И. п.: ноги слегка расставить, руки на пояс. Присесть, руки вниз. Вернуться в и. п. Повторить 4—5 раз.

4. Прыгаем мы дружно, Это очень нужно! Кто же прыгнет выше — Мама или Миша?

И. п.: ноги слегка расставить, руки за спину. Выполнить 6—8 подпрыгиваний; непродолжительная ходьба (5—6 сек). Повто рить 2 раза.

5. Носом воздух мы вдыхаем, Ртом мы воздух выдыхаем. Не страшна простуда нам, Нам не нужно к докторам!

И. п.: ноги врозь, руки вниз. Руки в стороны, вдох носом. Вер нуться в и. п., выдох ртом, губы трубочкой. Повторить 3—4 раза.

Подвижная игра «Бегите к маме»

На площадке обозначаются две линии длиной 4—5 м. Линии располагаются напротив друг друга, расстояние между ними 3,5— 4 м. Обозначить линии можно цветными шнурами, мелом на ас фальте или чертами на земле.

Дети встают за первую линию так, чтобы не мешать друг другу, педагог переходит на противоположную сторону площадки и встает за вторую линию лицом к детям. Педагог исполняет роль мамы. Педагог говорит детям: «Дети, бегите ко мне, бегите к маме. Все, все бегите!» Дети бегут, педагог приветливо встречает их, ши роко раскрыв руки. Когда все дети соберутся за линией, педагог переходит снова на другую сторону площадки и вновь говорит: «Бегите ко мне, бегите к маме!»

В игре у детей развивается умение действовать по сигналу педагога, бегать в прямом направлении одновременно всей группой.

Примечание. Перед началом игры педагог напоминает, что бежать можно только после слов «бегите ко мне».

Подвижная игра с речевым сопровождением «Кто живет у нас в квартире?»

 Перед началом игры дети образуют круг. Педагог находится в центре круга, он произносит текст и показывает движения, которые дети повторяют.

 Кто живет у нас В квартире? Шагают на месте.

Раз, два, три, четыре. Будем мы сейчас считать — Раз, два, три, четыре, пять! Хлопают в ладоши.

Мама, папа, брат, сестра — Сосчитаю всех едва! Выполняют «пружинку», руки на пояс.

Самый главный — это я, Прикладывают руки к груди.

Вот и вся моя семья! Поднимают  руки   вверх,   затем медленно опускают вниз.


КОМПЛЕКС УПРАЖНЕНИЙ И ИГР №2

 Комплекс ОРУ «Веселые погремушки»

 Инвентарь: погремушки из расчета по 2 штуки на каждого ре бенка.

 Есть веселые игрушки,

 — Бом-бом-бом, бом-бом-бом! Им названье — погремушки,

  Бом-бом-бом, бом-бом-бом! Любят дети в них играть,

С ними прыгать и скакать!

 1. «Поиграй перед собой»

 И. п.: ноги слегка расставить, погремушки за спину. Погремушки вперед, погреметь и спокойно опустить за спину. Дыхание произвольное. Повторить 5 раз.

 2. «Покажи и поиграй»

 И. п.: ноги врозь, погремушки у плеч. Поворот вправо, пока зать, поиграть, сказать «вот». Вернуться в и. п. То же в другую сторону. Повторить по 3 раза.

 3.«Погремушки к коленям»

 И. п.: ноги врозь, погремушки в стороны. Наклон вперед, погре мушки к коленям — выдох. Вернуться в и. п. Повторить 4—5 раз. Обращать внимание детей на то, чтобы при наклоне вперед они старались ноги в коленях не сгибать.

4.«Прыг-скок»

И. п.: ноги слегка расставить, погремушки опущены; 6—8 под прыгиваний; 6—8 шагов со взмахом погремушками. Повторить 2— 3 раза.

5.«Погремушкам спать пора»

 И. п.: ноги врозь, погремушки вниз. Погремушки в стороны, вдох носом. Вернуться в и. п., выдох ртом, губы трубочкой. Повторить 3—4 раза.

 При последнем повторении упражнения — присесть на корточки, погремушки под щечку.

 Подвижная игра «Матрешки и карусели»

 Инвентарь: ленточки разных цветов на колечках (d=4—5 см) — в соответствии с количеством детей (длина ленточки 20—25 см, ширина — 3—4 см); игрушка-матрешка.

 Педагог предлагает детям построиться в круг, показывает им матрешку и говорит: «Смотрите, дети, к нам в гости пришла мат решка. Какая она красивая и нарядная! Матрешка ходила на яр марку, каталась там на каруселях. Весело на каруселях! Она при несла ее к нам в садик, чтобы вы тоже смогли на каруселях пока таться. Берите каждый по ленточке и слушайте внимательно».

Тихо-тихо, еле-еле Завертелись карусели, Идут по кругу друг за другом, встряхивая ленточками, ленточки внизу.

А потом, а потом Все бегом, все бегом. Бегут по кругу друг за другом, взмахивая ленточками, ленточки вверху в вытянутой руке.

Тише, дети, тише, тише — За матрешкой не спешите, Карусель остановите. Идут по кругу друг за другом, лен точки опущены вниз. Останавливаются.

Игра малой подвижности «Найди погремушку»

Инвентарь: одна погремушка (погремушка на ручке, высота 10-15 см).

Погремушка заранее перед занятием спрятана педагогом на площадке. Дети образуют круг, берутся за руки. Педагог встает в круг вместе с детьми. Держась за руки, дети и педагог идут по кругу. Педагог произносит текст:

С вами мы гулять пойдем,

Погремушку мы найдем.

Раз, два, три, четыре, пять —

Будем все ее искать.

Ходим тихонько,

 Ищем внимательно,

 Погремушку мы найдем обязательно!

 Идите, дети, искать погремушку!

 Дети расходятся по площадке, ищут погремушку. Когда кто-либо из детей находит игрушку, он должен принести ее педагогу. 


Дидактичні ігри. Сфера "Я САМ".

  1. ХТО ПОКЛИКАВ?

  Мета: учити дітей упізнавати та називати дітей групи на ім’я, а також розрізняти, хто покликав (дитина, дорослий або лялька); розвивати фонематичний слух, уважність.

 Матеріал: лялька.

 ХІД ГРИ

 Одній дитині вихователь пропонує заплющити очі або повернутися спиною до всіх. Вихователь, помічник вихователя або дитина групи кличуть дитину на ім’я. Дитина повинна відгадати, хто її покликав. Для того щоб дитину «покликала» лялька, необхідновихователеві або помічнику вихователя змінити свій голос, наслідуючи ляльку.

 Грають усі діти по черзі.

 2. Я — ЗДОРОВИЙ

 Мета: учити дітей визначати стан свого здоров’я, називати свій настрій; розвивати уважність, зв’язне мовлення.

 Матеріал: ілюстрації, на яких діти зображені з різним станом здоров’я та настрою.

 ХІД ГРИ

 Варіант І

 Вихователь пропонує дітям по черзі назвати свій стан здоров’я.

 Наприклад: «Я здоровий, тому у мене гарний (веселий, хороший) настрій, у мене нічого не болить, мені хочеться гратися (співати, танцювати) з дітьми». Або: «Я не здоровий, адже у мене болить…,

 мені хочеться плакати (спати, лежати), у мене сумний, невеселий настрій».

 Варіант ІІ

 Вихователь пропонує дітям ілюстрації із зображенням дітей, які здорові або хворі. Дитина, яку викликає вихователь, повинна назвати: який стан здоров’я у дитини на ілюстрації та пояснити: чому

 вона так вирішила. Діти групи знаками повинні показати, згодні вони чи ні.

 Знаки (пальці правої руки стиснуті в кулак, а великий палець вгору — «згодні»).

  3. ХТО У СВІТІ НАЙГОЛОВНІШИЙ?

 Мета: учити дітей називати членів своєї сім’ї, хто що робить; виховувати любов та повагу до своєї сім’ї.

 Матеріал: «Родинне дерево»; ілюстрації із зображенням того, що роблять мама, тато, бабуся, дідусь, дитина.

 ХІД ГРИ

 Вихователь пропонує дітям по черзі назвати членів своєї родини і назвати: хто чим займається, хто що робить у сім’ї. Якщо дитині важко відповісти: хто що робить у сім’ї, то їй у пригоді стануть ілю-

 страції. Діти називають: хто найголовніший у сім’ї та чому. Наприкінці гри вихователеві необхідно наголосити на тому, що головні у світі всі — і діти, і дорослі.

 4. НАЗВИ ЛАСКАВО ДИТИНУ, ЯКА ПОРУЧ

 Мета: учити дітей ласкаво звертатись до однолітків; виховувати дружелюбність.

 Матеріал: м’яка подушечка або м’яч.

 ХІД ГРИ

 Діти утворюють коло і передають одне одному подушку у вигляді сердечка, при цьому називають ласкаво ту дитину, якій передають подушку (Наталка, Наталочка, Оксаночка, Микитка, Миколка

 тощо).

 

 5. КОГО НЕ СТАЛО?

 Мета: розвивати зорову пам’ять дітей, уміння називати дітей групи на ім’я.

 Матеріал: стільчик, ширма.

 ХІД ГРИ

 Діти сідають на стільці, заплющують очі. Вихователь тихенько виводить одну дитину і садовить на стільчик за ширмою. Діти розплющують очі та відгадують, хто відсутній.

 Якщо ширми немає, то можна накрити дитину накидкою або закрити ковдрою.

 6. ХТО ДЕ ЗНАХОДИТЬСЯ?

 Мета: учити дітей орієнтуватися у просторі; розвивати уважність.

 Матеріал: іграшковий будиночок, іграшки.

 ХІД ГРИ

 Варіант І

 На столі стоять будинок та іграшки. Вихователь пропонує дітям назвати, де стоїть зайчик, білочка, лисичка, хто сидить на даху, де сховався ведмедик.

 Варіант ІІ

 Вихователь пропонує дітям поставити зайчика перед будинком, ведмедика — за будинком, лисичку — ліворуч від будинку та ін., а діти за допомогою знаків показують: згодні вони чи ні.

 

 7. Я ОПИШУ, А ТИ — ВІДГАДАЙ

 Мета: продовжувати вчити дітей уважно слухати опис дитини вихователем і відгадувати, кого описав вихователь.

 ХІД ГРИ

 Діти сидять на стільчиках, килимку або на подушках. Вихователь описує дитину, а діти відгадують, хто це. Вих о в а т е л ь. Це дівчинка, у неї заплетені гарні коси, вона одягнута в охайну рожеву сукню. Ця дівчинка добра, ласкава, слухняна, не ображає дітей тощо.

 8. РОЗКАЖИ ПРО СЕБЕ

 Мета: учити дітей описувати себе; розвивати зв’язне мовлення, увагу, посидючість.

 Матеріал: дзеркальце для кожної дитини, Капітошка.

 ХІД ГРИ

 Дитині, до якої підходить Капітошка, вихователь пропонує поглянути на себе у дзеркальце та описати себе. Наприклад: «Мене звуть Даринка. Я дівчинка, у мене світле волосся, блакитні очі,

 кирпатий носик, маленькі губи, волосся заплетене у коси».

  9. ІНТЕРВ’Ю

 Мета: учити дітей повним реченням відповідати на запитання вихователя; розвивати увагу, зв’язне мовлення.

 Матеріал: іграшковий мікрофон.

 ХІД ГРИ

 Вихователь пояснює, що він журналіст, хоче написати про дітей у газету. Вихователь пропонує взяти у дітей інтерв’ю. Він ставитиме запитання, а діти відповідатимуть.

 Вих о в а т е л ь. Як тебе звати? Ти дівчинка чи хлопчик? Як називається твоя група? Яка твоя улюблена іграшка?

 10. ВИСТАВКА ІГРАШОК

 Мета: учити дітей називати іграшки та описувати, як ними можна гратися; виховувати бережне ставлення до іграшок.

 Матеріал: іграшки, розставлені на столі.

 ХІД ГРИ

 Діти запрошуються на виставку іграшок. Вони по черзі беруть іграшку, називають її та розповідають, як нею можна гратися. Наприклад: «Це машинка, її можна катати, ставити в гараж, возити

 на мотузці». Або: «Це олівець, ним можна малювати». Якщо дитина правильно розповіла про іграшку, то їй дають змогу нею погратися.

 

 11. НАВЧИМО ЛЯЛЬКУ ПРАВИЛЬНО МИТИ РУКИ

 Мета: закріплювати дії, що пов’язані з миттям рук; учити запам’ятовувати їх послідовність; роз’яснювати значення дій умивання, витирання; виховувати бажання утримувати руки в чистоті.

 Матеріал: лялька, миска, чашка з водою, рушник, мило.

 ХІД ГРИ

 Вих о в а т е л ь (показуючи ляльку). Лялька Оленка гралася з піском і забруднила руки. Чи можна залишатися з такими руками? Чому ні? Що потрібно робити? Давайте навчимо Оленку мити руки.

 Що нам необхідно для миття рук? (Діти називають, а вихователь

 виставляє на стіл названі речі.)

 Вих о в а т е л ь. У ляльки довгі рукава на сукні? Що потрібно зробити? Навіщо закочувати рукава? Чому у ляльки не милиться мило? Що необхідно зробити спочатку? Як правильно намилити руки? (Діти рухами показують.)

 Руки ляльки вимиті, чистенькі, що тепер слід зробити? Чим витирають руки? Діти, лялька Оленка дякує вам за те, що ви навчили її мити руки!

 

 12. ЗАПРОСИМО ВЕДМЕДИКА В ГОСТІ

 Мета: закріплювати отримані знання дітей про назви посуду, його призначення; закріплювати вміння правильно сервірувати стіл.

 Матеріал: стіл, паперова серветка, блюдце, чашка, чайна ложка, чайничок.

 ХІД ГРИ

 Вихователь повідомляє, що лялька Наталочка запросила ведмедика у гості, а чим його частувати — не знає.

 Вих о в а т е л ь. Чим би ви пригостили ведмедика? Чай із медом — це дуже корисно, але Наталочка не вміє сервірувати стіл. Давайте її навчимо. Для цього ми візьмемо (вихователь бере по черзі посуд, показує, а діти називають, що це і для чого потрібно).

 Лялька Наталка хоче спробувати накрити на стіл (вихователь навмисно неправильно ставить посуд: на чашку — блюдце, ложечку — у чайник, серветку — на стільчик, а діти виправляють помилки

 і правильно сервірують стіл). Лялька Наталка дякує дітям за те, що навчили її сервірувати стіл.

 

 13. ПРИНЕСИ СТІЛЬКИ Ж

 Мета: закріплювати з дітьми цифри від 1 до 5-ти; розвивати вміння правильно рахувати і приносити стільки іграшок, яку цифру вони бачать.

 Матеріал: іграшки; цифри від 1 до 5-ти.

 ХІД ГРИ

 Вих о в а т е л ь. Ведмедик ходив до Лісової школи і багато чого навчився. У нього є цифри. Це цифра… Ой, лишенько! Ведмедик забув, яка це цифра! (Діти називають.) Сашко, принеси будь ласка, для ведмедика стільки ж іграшок! (Діти рахують принесені іграшки і знаками показують: згодні вони чи ні з виконанням дитиною завдання.)

 

 14. ОЛЕНКА ЗАХВОРІЛА

 Мета: удосконалювати знання дітей про працю лікаря; виховувати чуйність, бажання допомагати хворому.

 Матеріал: лялька, ліжко, телефон, лялька-лікар.

 ХІД ГРИ

 Вихователь пропонує дітям прислухатись — хтось плаче.

 Вих о в а т е л ь. Можливо, хтось із вас? Це лялька Настуся плаче. Як ви гадаєте, чому?» (Вихователь торкається рукою чола ляльки.) Настуся гаряча, вона захворіла. Що потрібно робити? Так, віднести нашу ляльку у ліжечко. Як допомогти ляльці? Кого необхідно викликати? (Вихователь викликає по іграшковому телефону лікаря.)

 «З’являється» лялька-лікар, яка «слухає хвору ляльку», «дивиться горло», «виписує постільний режим та лікувальний чай». Вих о в а т е л ь. Діти, який настрій у ляльки? Який настрій буде у неї, коли вона видужає? (Діти мімікою показують настрій.)


 15. УКЛАДЕМО ЛЯЛЬКУ СПАТИ

 Мета: закріплювати знання дітей про постільну білизну, її призначення; виховувати бажання співати колискові.

 Матеріал: лялька, ліжко, матрац, простирадло, ковдра, подушка; художнє слово (колискова).

 ХІД ГРИ

 Лялька «плаче», адже вона «хоче спати».

 Вих о в а т е л ь. Де ми її вкладемо спати? Так, у спальній кімнаті на ліжко. Діти, котик-воркотик грався, бешкетував і все з ліжка порозкидав. Покладемо ляльку на пусте ліжко? Що потрібно постелити спочатку? (Матрац) Що постелемо на матрац? (Простирадло) Що покладемо на простирадло? (Подушку) А чим ми вкриємо ляльку? (Ковдрою) Для того щоб лялька швидше заснула, давайте заспіваємо колискову.

 Ой, ходила Журавочка

 Та й по комишу.

 А я свою дитиноньку

 Та й заколишу.

 А-а-а-а!

 

 16. КОМУ ЩО ПОТРІБНО?

 Мета: удосконалювати знання дітей про працю працівників дитячого садочка (вихователя, помічника вихователя, медсестри, кухаря); виховувати повагу до їх праці.

 Матеріал: віник, совок, ганчірка, швабра; вата, бинт, шприц, пігулки; каструля, сковорода, черпак; зошит, ручка.

 ХІД ГРИ

 Дітям пропонується розглянути предмети на столі та на підлозі.

 Вихователь пропонує їм підійти і взяти один предмет, назвати його і визначити, кому він потрібен.

 

 17. НАВЧИМО ЛЯЛЬКУ НАКРИВАТИ СТІЛ

 Мета: навчати дітей форм мовленнєвого етикету (прохання, подяка, вітання); виховувати ввічливість.

 Матеріал: торбинка з посудом.

 ХІД ГРИ

 До групи «заходить засмучена лялька Оленка».

 Вих о в а т е л ь. Що лялька Оленка забула зробити? (Привітатися)

 Чуєш, Оленко, якщо людина вихована, то вона завжди говорить добрі слова. Але в Оленки сьогодні все не так. Ось послухайте!

 Все не так сьогодні, все навкруг не так:

 Чомусь цукерка не солодка,

 Проміння сонечка холодне.

 У чому ж річ? Скажу вам прямо…

 Образилась на мене мама.

 Піду пробачення попрошу,

 Хай знову стане все хорошим.

 Вих о в а т е л ь. Діти, яким необхідно бути для того, щоб не ображати маму? (Вихованим, увічливим, чепурним) Давайте допоможемо ляльці помиритися з мамою. Ось у нас є «чарівна торбинка»,

 вона розкривається лише тоді, коли ви промовите ввічливе слово.

 Послухайте, як я говоритиму: «Доброго дня, торбинко! (Вихователь дістає з торбинки іграшковий посуд. Це спонукає дітей до самостійного вживання слів: «добрий день», «будь ласка», «вибачте

 », «дякую».)

 Діти пригадують і називають слова, а «торбинка дарує їм посуд».

 Діти допомагають ляльці накрити стіл для мами.

 Вих о в а т е л ь. Діти, як ви вважаєте, чи пробачить мама Оленку? Ми їй подаруємо торбинку з ввічливими словами.

 

 18. ЩО Я БАЧУ

 Мета: підводити дітей до розуміння, що ми бачимо на власні очі; виховувати бережливе ставлення до очей; учит

Пошук
Календар
«  Квітень 2014  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
Архів записів
Друзі сайту

Copyright MyCorp © 2014
Створити безкоштовний сайт на uCoz