Дитячий садок "Ромашка" - конспекти занять
Головна | Реєстрація | Вхід | RSSСубота, 25.03.2017, 12:38

КДНВЗ я\с "Ромашка" м.Приморська

Меню сайту
Наше опитування
Яку групу осінь прикрасила найкраще ?
Всего ответов: 42
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу

конспекти занять

"Люби і знай Приморський  край"

Мета. Розширювати та поглиблювати знання дітей про рідне місто Приморськ, його визначні місця. Дати уявлення про професії людей, які живуть в цьому місті. Виховувати любов і повагу до рідного краю.

Хід заняття

 Вихователь. Добрий день! Дорогі мої діти, ми живемо у чудовому місті Приморську , 18 вересня відзначається день визволення міста від фашистських загарбників. Цей день вважається головним святом нашого міста. Сьогодні я хочу перевірити вас чи добре ви знаєте своє місто?

 Дидактично-мовна гра «Передзвін»

Діти працюють у парах. Одна дитина говорить про якийсь куточок рідного міста, описуючи його , а інша — відгадує.

Вихователь. Я ще раз переконалася, що ви знаєте своє улюблене місто, усі його куточки. Далі граємося ще веселіше.

 Гра «Хто швидше»

Бесіда.

— Скільки років нашому місту?

— Який будинок був давно побудований у нашому місті?

— Скільки у місті дитячих садочків?

— Скільки років нашому садочку?

— Скільки шкіл у місті?

— Яких порід дерев найбільше у місті?

- Як називається наша річка?

_ Чим славиться наше місто?

-Правильно морем. А як море називається?

 

Грає море. Азовське море

Котить хвилі наче гори.

Аж до берега землі

І гойдає кораблі.

Вихователь. А зараз хотілося, щоб кожен із вас пофантазував, на хвилинку уявив, що він — голова міста.  Що б ви зробили для хорошого для нього?

 Роздуми дітей.

— Далі ми помандруємо з вами вулицями нашого міста.

Робота з макетом.

 — Зупиняючись у різних куточках, відшукаємо улюблені місця і коротенько розкажемо про них.

Вихователь. Також наше місто –це місто хліборобів , які вирощують пшеничку. А потім з неї випікають духмяний хліб .

Цей труд дуже почесний, тому про таких людей багато складено віршів.

(діти читають вірші про працю хліборобів)

 Підсумок.

Вихователь. . Ось закінчилось наше заняття. Ми бажаємо Приморську шастя, миру і добра.

                   « На захисті Батьківщини »

Освітні завдання: Узагальнити знання дітей про рідну державу — Україну, походження назви. Закріпити назви річок, морів, гір, міст України.  Удосконалювати вміння розрізняти та називати елементи чоловічого та жіночого національного вбрання.  Розвивати музичний слух, слухову увагу під час виконання пісні та Гімну України. Розвивати пізнавальну активність, мовленнєву активність, інтонаційну виразність мовлення. Виховувати почуття патріотизму, любові до рідної країни, почуття поваги, вдячності до воїнів — захисників України

                                                        Хід проведення

Вихователь:

-Здравстуйте діти. Сьогодні я хочу привітати всіх з Днем Захисника Вітчизни. Як називається наша країна?

- Яка гарна назва. Хто знає, що означає слово “Україна”?(Назва "Україна" походить від слів "рідний край», «рідна земля».)

Читання вірша дитиною.

Вірш “Моя Україна”

Ось небо блакитне і сонце в зеніті,

Моя Україна - найкраща у світі.

Моя Україна - це ліс і озерця,

Безмежні степи і чарівні джерельця,

Красиві пейзажі і гори високі,

Маленькі струмочки і річки глибокі.

Сади чарівні, мальовничі села,

Моя Україна - це пісня весела.

Це щира, багата, як світ, її мова,

Крилата така, мелодійна, чудова.

Її обереги верба і калина

Найкраща у світі - моя Україна!

Бо нам найрідніша Вітчизна і мати.

Бо як же нам дітям її не кохати!

Моя Україна - козацькая слава!

Така волелюбна й мирна держава.

Вона дорога нам і рідна, і мила,

Бо світ перед нами, як мати, відкрила.

Вітчизно свята, дорога Україно,

Для кожного з нас ти у світі єдина.

Все може Батьківщина, напоїти джерельною водою,нагодувати теплим хлібом, здивувати своєю красою, тільки захистити себе не може. У всі часи Україна славилась не тільки своїми лісами , полями, ріками, але й добрими, розумними людьми. Багато ворогів хотіли захопити нашу Батьківщину . Скажіть хто захищав Україну в далекі часи? (козаки) А хто є головним захисником зараз? (Українська Армія) Якими повинні бути захисники (сильними, сміливими, відважними….) Діти , а зараз Україна з усіма країнами - сусідами живе мирно? Російські військові хочуть забрати наші землі, але ми не дозволимо цього їм зробити. Бо у нас є справжні захисники нашої країни, справжні воїни – сміливі, мужні, відважні.  Зустрічайте  наших гостей – це татусі наших дівчаток: Юлі, Полі, Насті. Діти,  що б ви хотіли запитати у наших захисників, про що дізнатися. (Діти ставлять запитання про події, які їх цікавлять).

Мине трохи часу, наші хлопці підростуть і займуть місце тих, хто стоїть на сторожі нашої Батьківщини , а ще вони хочуть бути схожими на наших гостей. Але, щоб стати справжніми захисниками треба багато ще чому навчатися. Щоб перевірити свої сили, спритність пропоную пройти випробування.

 Для цього я підготувала цікаві завдання.

- Діти, погляньте . Що ви бачите? (Карта України)

 - Які кольори є на карті?

- Що позначено зеленим кольором?

- Що позначено жовтим кольором? 

- Що позначено синім кольором?

- Які ви знаєте гори в Україні?

- Які в Україні є моря?

- Які знаєте річки?

  -Назвіть, які ви знаєте міста?

Вихователь:

-Діти, Україна – велика і багата країна. Але ці багатства потрібно примножувати. Уявіть, що ви вже дорослі, розкажіть, що б ви хотіли зробити для України?

-А зараз ми перевіримо, як ви знаєте українські символи. У кожній країні є свої державні символи. Назвіть символи України( герб-символ влади, тризуб нагадує маму, тата і дитину і символізуює силу, любов і мудрість) Що означають кольори нашого прапора?(жовтий колір – колір пшениці, сонця, хліба; синій – колір чистого , мирного неба) Гімн – це найголовніша пісня країни.                       

Вихователь:

- Діти, ось я купила український одяг, і ніяк не можу розібратися, чи він чоловічий чи жіночий. Допоможіть, будь – ласка.

Гра  “Одягни хлопчика та дівчинку в український одяг”.

(На магнітних дошках — силуети хлопчика та дівчинки, діти добирають відповідні елементи українського одягу)

Вихователь:

А тепер я хочу перевірити які ви спритні, сильні.

Вправа: «Хто найсильніший»

                                                  

Вихователь  

 Ми  підготували подарунки, тож давайте їх вручимо нашим гостям, а вони передадуть їх іншим воїнам – захисникам.

- Діти, я дуже задоволена і горда тим, що наша країна має таких мужніх захисників і таких гарних діток, як ви, які так знають і так люблять її. Я бачу, що ви -  гідна зміна захисників нашої держави.

Вихователь

- Любіть Україну, як сонце любіть,

як вітер і трави, і води.

В годину щасливу і в радості мить,

Любіть у годину негоди.

Любіть Україну у сні й наяву -

Вишневу свою Україну.

Красу її вічно живу і нову і мову її солов'їну.

- А на кінець нашого заняття я  хочу з вами заспівати головну пісню нашої країни — Гімн України.

Спів Гімну.

« Шануй свою родину як рідну Батьківщину»

           Мета: Закріпити уявлення дітей про рід, родовід, родину, родинне дерево. Підвести їх до узагальнення, що кожен рід має свою історію, яку своїм життям продовжує кожний член родини. Узагальнити уявлення про дитячі обов’язки в сім’ї, про те, як по-справжньому треба любити своїх батьків.  Виховувати любов та повагу до старших рідних та близьких, до родичів.

ХІД ЗАНЯТТЯ

 Вихователь: Діти, ми з вами народилися і живемо в чудовій, багатій, мальовничій, славній Україні.  З давніх-давен українці не уявляли собі життя без родини.  Діти, а що таке родина? Так, родина для українців – це сім’я, і родичі, і рідна оселя – українська білена хата   

  Садок вишневий коло хати,

Хрущі над вишнями гудуть,

Плугатарі з плугами йдуть.

Співають, ідучи дівчата,

А матері вечерять ждуть.

Сім’я вечеря коло хати,

Вечірня зіронька встає,

Дочка вечерять подає,

А мати хоче научати,

Так соловейко не дає.

                  Вихователь: Отже, після важкої праці в полі, українська родина збиралася коло своєї хати. Кожна сім’я мала обробляти землю, вирощувати хліб, бо «хліб – це життя». А для цього потрібно було мати багато робочих рук. З цієї причини сім’ї були дуже великими. В народі складали і відповідні пісні, такі, як жартівлива пісенька про Омелечка. 

 У нашого Омелечка

Невеличка сімеєчка,

Тільки він та вона,

Та старий та стара,

дві дівки косатих,

два парубки вусатих,

дві Христі в намисті,

Та дві ляльки в колисці..

         Вихователь: Отже бачите, які великі родини були в Україні. Сім"ї бувають різні : великі і маленькі. Кожна людина з народження має сім"ю. Що таке сім"я?(це родичі які живуть разом) Для чого людині потрібна сім"я?

      Вихователь: А скажіть мені, будь ласка, любі діти, скільки людей у вашій сім’ї?        

        Вихователь: Хочу сказати, що хоч родини і стали меншими, але кожен член сім’ї має своє місце і обов’язки. Ось, наприклад, головою родини завжди вважається....хто?

        Діти: Тато.

        Вихователь: А чи пам’ятаєте ви, хто вважався берегинею роду? (Мати). Хто така Берегиня? (Це богиня, яка оберігала людей від усякого лиха і дарувала добро). Так, я впевнена, що ваші матусі саме такі – бережуть вас і всю родину від лиха, хвороб і дарують всім добро. Отже, головою сім’ї є тато, бо він найсильніший, найздоровіший, він постійно турбувався про хліб насущний та хлібне поле, а також відповідав за родинну оселю та упорядкування в дворі, де що поламається, він мав уміти полагодити. А чи знаєте ви, які турботи у вашого тата? Чи любите ви свого тата? Як ви його називаєте? Може хтось розповість, за що він любить свого тата?  Відповіді дітей А хто розкаже, дітки, про свою матусю? Розповіді дітей

      Вихователь: Так, у мами дуже багато справ у господарстві, а коли сім’я живе у селі, то вона відповідає ще і за домашню худобу та город. Без помічників їй було дуже скрутно.  Отже, і у вас, діти, є своє місце і обов’язки в сім’ї. Як ви вважаєте, які ваші обов’язки?        

Діти мають бути слухняними, допомагати батькам, слідкувати за своїми речами, іграшками, поважати тата, маму, дідуся, бабусю, бо вони піклуються про нас, роблять усе, щоб нам було краще жити.

                                                                                                                                                                                                                                                       

     Вихователь: Не дарма в народі кажуть: «Шануй батька й неньку, буде тобі скрізь гладенько». А які ще прислів’я ви знаєте?

Діти:

Хто батька і мати зневажає, той добра не знає.

Як мати рідненькато й сорочка біленька.

Без батьківської любові Як без повітря.

Які мамо й татко, таке й дитятко.           

        Вихователь: Але в кожній родині є наймудріші люди-це бабуся і дідусь. Вони наймудріші, тому що прожили на світі найдовше і до іх  порад прислухаються і дорослі і малі.

Вихователь: В ваших родинах у кожного свої обов*язки. Пограємо в гру «Хто що робить?»

     Вихователь: Діти, я впевнена, що ви не тільки можете показати, як треба працювати, а й по-справжньому завжди допомагаєте дорослим і виростаєте добрими людьми. Не дарма в народі кажуть: „Добрі діти – батькам вінець, а злі діти – батькам кінець”. Але я хочу сказати, що ми сьогодні переконалися, що ви справді гарні діти, бо ви добре знаєте свій рід.У нас сьогодні виставка сімейних альбомів. Він є у кожної людини у ньому зберігаєються фотографії рідних і близьких людей, радісні і урочисті події в сім*ях. Давайте переглянемо іх.

          У кожної сім*ї є своє родове дерево. Ми вже з вами знайомилися з ним. Воно коренисте, гіллясте, і що кожна гілка, то член роду. Чим глибше коріння того дерева, тим міцніше воно стоїть на землі. Воно об’єднує дві лінії: материну та батькову. Давайте згадаємо, що означає коріння родового дерева? (це прабабусі і прадідусі). А стовбур що означає? (бабусі і дідусі). А товсті гілки? (мати й батько). А тоненькі? (діти). Скоро ви виростете, гілочки стануть товщими, а згодом у вас будуть діти, виростуть тоненькі гілочки. І так нашому красному роду не буде переводу.  Ви можете скласти своє родовідне дерево. Для цього я приготувала для вас отакі малюнки „Родовід”.

                                                                                                                                                 

Дома ви ще краще дізнаєтесь у своїх батьків про родичів і вони вам допоможуть підписати родове дерево. Діти, ми сьогодні побачили, що ви добре знаєте своїх рідних, знаєте чим вони займаються, навчаєтесь у них робити добрі справи, поважаєте старших, хочете бути схожими на них, і по-справжньому любите своїх рідних.

Екскурсія до краєзнавчого музею

Мета: Розширювати знання дітей про рідний край , розвивати інтерес до історії Батьківщини, виховувати почуття гідності та гордості за свою країну

Вихованці нашого садка разом з вихователями відвідали краєзнавчий музей міста .

Діти отримали знання про музейні предмети, експонати , експозиції, засвоїли правила поведінки в музеї. Вони ознайомились з історією міста , об*єктами та явищами природи рідного краю,

                                                                                                                                                                          

видатними особистостями Приморська. Екскурсія була цікавою і корисною, діти отримали задоволення .

                                                                                                                                 

Працівники музею підготували змістовну розповідь і надали дітям можливість оглянути експонати.

                                                                                                                                                                          

 

 

 

Пошук
Календар
«  Березень 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
Архів записів
Друзі сайту

Copyright MyCorp © 2017
Створити безкоштовний сайт на uCoz